جوزپ گواردیولا برای دیدار شنبه شب تیمش در سانچز پیزخوان، 19 تن از بازیکنان را فراخوانده است. مربی بارسا برای این مسابقه، دو بازیکن تازه از مصدومیت رهایی یافته تیمش یعنی الکسیس و تیاگو و همچنین مونیسا از تیم ب را نیز دعوت کرده است.

آبی و اناری پوشان تمرین روز جمعه خود را در زمین شماره یک سیوتات اسپورتیوای خوان گمپر برگزار کردند؛ این آخرین تمرین آنها قبل از پرواز به جنوب اسپانیا برای رویارویی با سویا در سانچز پیزخوان در هفته بیست هشتم رقابت های لالیگا بود.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


19 بازیکن بارسا در تمرین امروز تیم در سیوتات اسپورتیوا شرکت کردند. الکسیس و تیاگو که از مصدومیت کاملا رهایی یافته اند و موافقت پزشکی برای بازی را نیز کسب کرده اند در بین آنها حضور داشتند. علاو بر تیاگو و آلکسیس، بازیکنان ذخیره شامل مارک مونیسا و کریستیان تیو نیز همراه تیم به سویا سفر خواهند کرد.

برنامه سفر به سویا

بازیکنان تیم صبح شنبه ساعت 9:15 به وقت محلی در نیوکمپ جمع می شوند و پس از آن برای پرواز به آندولسیا راهی فرودگاه ال پرات می شوند. ساعت شروع پرواز آنها 10:00 صبح خواهد بود و 11:40 به مقصد خواهند رسید. سپس بازیکنان مستقیما راهی هتل می شوند و پس از استراحت کوتاهی راهی استادیوم سانچز پیزخوان خواهند شد.

لیست بازیکنان

لیست کامل بازیکنان برای سفر به سانچز پیزخوان عبارت است از: والدس، پینتو، دنی آلوز، پیکه، فابرگاس، پویول، ژاوی، اینیستا، الکسیس، مسی، تیاگو، ماسکرانو، کیتا، سرجیو بوستکس، پدرو، آدریانو، آیزاک کوئنکا، تیو و مونیسا.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:اخبار بارسلونا,تیاگو,الکسیس,بارسلونا,آبی و اناری ها,بهترین تیم جهان,فوتبال اروپا,فوتبال جهان,

ساعت 9:24 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت